Google ücretli sponsorlu reklamlar sayesinde rakiplerinizin önüne geçebilir, satışlarınızı artırabilir ve işletmenizi daha geniş kitlelere tanıtabilirsiniz. Sizin için etkileyici reklamlar oluşturuyor, teklif stratejilerini ve kampanya ayarlarını optimize ederek maksimum dönüş almanızı sağlıyoruz. Reklam vermek için şimdi arayın.
Google Ücretli Sponsorlu Reklam (Google Ads), Google tarafından sunulan bir online reklamcılık platformudur. İşletmelerin, ürün ve hizmetlerini Google arama sonuçlarında, YouTube'da, Gmail'de ve Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki milyonlarca web sitesinde tanıtmalarına olanak tanır. Google Ads platformu sayesinde, belirlediğiniz anahtar kelimelerle ilgilenen kullanıcılara doğrudan ulaşabilirsiniz.
Nasıl çalışır?
Google Ads, belirlediğiniz reklam bütçesi ve stratejiler doğrultusunda, hedef kitlenize özel reklamlar oluşturur. Reklamlarınız, kullanıcının yaptığı aramalarla eşleştiğinde üst sıralarda görüntülenir. Google Ads’in en yaygın reklam türü, Gogole arama sonuçları sayfasında görüntülenen arama reklamlarıdır. Bu reklamlar, reklamverenin ürün ve hizmetlerine yönelik alakalı aramalarda ortaya çıkar. Bununla birlikte işletmeler, Google Ads’i kullanarak görsel reklamlar, alışveriş reklamları, YouTube reklamları ve daha fazlasını da yayınlayabilir.
Google Ücretli Sponsorlu Reklam, işletmenizin daha fazla müşteriye ulaşmasını ve satışlarını artırmasını sağlayan en etkili dijital pazarlama yöntemlerinden biridir. İşte Google Ads kullanmanın en büyük avantajları:
Google Ads, işletmelerin hedef kitlesine ulaşmasını sağlayan farklı reklam türleri sunar. İhtiyacınıza ve hedeflerinize en uygun reklam modelini seçerek maksimum verim alabilirsiniz. İşte Google Ads ile kullanabileceğiniz reklam türleri:
Aşağıdaki örnek resimde "spor ayakkabı" araması yapıldığında, Google Arama Ağı Reklamlarının ve organik sonuçların nasıl listelendiği gösterilmiştir.
Aşağıdaki örnek resimde görüldüğü gibi bir alış veriş mağazasının reklamı, bir spor haber sitesinde yayınlanmaktadır.
Aşağıdaki örnek resimde görüldü gibi, bir kullanıcı "spor ayakkabı" araması yaptığında, arama sonuçlarında farklı mağazaların spor ayakkabı reklamları, resimleri ve fiyatlarıyla birlikte yer alıyor.
Aşağıdaki örnek resimde görüldüğü gibi, Google Ads'in tanıtım videosu, YouTube'da video reklam olarak yayınlanıyor.
Aşağıdaki örnek resimde görüldü gibi, "otel" araması yapıldığında, üst sıralarda yerel işletme reklamları yer almaktadır.
Aşağıdaki örnek resimde görüldü gibi, Google Play'de satranç oyunları araması yapıldığında üst sırada uygulama reklamları yer almaktadır.
Aşağıdaki örnek resimde, talep yaratma reklamları, Gmail'in Tanıtımlar sekmesinde yer alıyor..
Google ücretli sponsorlu reklam vermek için şimdi arayın 0506 638 80 82
Merich olarak, profesyonel reklam yönetimi hizmetini size en uygun fiyatlara sunuyoruz. Aşağıdaki Google reklam paketlerden size uygun olanı seçerek hemen reklam vermeye başlayabilirsiniz. Genel olarak reklamlarınız 24 saat içerisinde yayınlanmaya başlar.
Yaklaşık 10 yıldır sunduğumuz Google ücretli sponsorlu reklam verme hizmetimizle, küçük ve orta ölçekli işletmelerin daha çok müşteriye ulaşmalarına yardımcı oluyoruz. Web sitesi ve Google reklamlarında yapmış olduğumuz optimizasyonlar sayesinde, daha az reklam harcamasıyla, daha çok dönüşüm alınmasına olanak sağlıyoruz. Şimdiye kadar 100+ işletmeye web sitesi ve reklam yönetimi hizmeti verdik. Bazı işletmelerin reklam harcamalarını %70-80 oranında azaltırken, bazılarının da müşteri sayısının 15-20 kat artmasını sağladık.
Müşterilerimizin hedeflerine ulaşmalarını sağlamak için titizlikle uyguladığımız bir hizmet sürecimiz bulunmaktadır. Bu süreç, aşağıdaki adımlardan oluşmaktadır:
Merich Google Reklam Ajansı olarak, müşterilerimize en iyi Google Ads hizmetini sunarak onların dijital dünyada başarılı olmalarına yardımcı oluyoruz. Eğer siz de Google Ads reklamlarıyla işinizi büyütmek istiyorsanız, bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Google reklam tıklama ücretleri, ortalama 1 TL ile 30 TL arasında değişebilir ve bu ücretler Tıklama Başı Maliyet (TBM) olarak adlandırılır. Tıklama başı maliyet; sektörünüz, reklam kalitesi ve web sitesi içeriğiniz gibi faktörlere bağlı olarak değişiklik gösterir. Bazı sektörlerde tıklama başına sadece birkaç kuruş öderken, bazı sektörlerde bu maliyet 30 TL’nin üzerinde olabilir.
Google reklamları, ürün veya hizmetlerini daha geniş bir kitleye tanıtmak isteyen her ölçekten işletme ve girişimci tarafından kullanılabilir. Küçük işletmelerden büyük markalara kadar herkes, belirlenen bütçeler doğrultusunda reklam verebilir.
Evet, Google Ads ile reklamlarınızı belirli şehirlerde, bölgelerde veya hatta belirli bir çaptaki konumlarda gösterebilirsiniz. Böylece yerel müşterilere daha kolay ulaşabilirsiniz.
Genel olarak Google reklamları yayınlanmaya başladığı an dönüşüm almaya başlarsınız. Ancak bazı kampanya türleri için birkaç gün veya birkaç hafta süre gerekebilir. Reklamlarınızdan maksimum verimi alabilmeniz için reklamlarınızın bir süre yayınlanması ve elde edilen veriler ışığında optimize edilmesi gerekir.
Evet, web siteniz olmadan da Google'da reklam verebilirsiniz. Sosyal medya hesabınızı veya Google haritalarda kayıtlı işletmenizi kullanarak reklam verebilirsiniz. Bununla birlikte, doğru yapılmış bir web sitesi ile, aynı bütçeyi kullanarak, %60-70 daha çok müşteriye ulaşabilirsiniz.
Evet, Google Ads kampanyalarında bütçeyi tamamen siz belirlersiniz. Günlük veya aylık bütçe sınırları koyabilir ve harcamalarınızı kontrol altında tutabilirsiniz.
Evet, Google Ads kampanyalarınızı istediğiniz zaman durdurabilir, istediğiniz zaman yeniden başlatabilirsiniz.
Google ücretli sponsorlu reklam vermek için şimdi arayın 0506 638 80 82
Google reklamları, işletmenizin doğru müşterilere ulaşmasını sağlayan güçlü bir araçtır. Ancak, bu süreci kendi başınıza yönetmek, düşündüğünüzden çok daha karmaşıktır. Reklam hesabı kurulumu, bu hesabın Google Politikalarıyla uyumluluğu, doğru anahtar kelime seçimi, bütçe belirleme, dönüşümleri izleme ve kampanyaları optimize etme adımları derin bir bilgi ve tecrübe gerektirir. Yanlış yapılandırılmış reklamlar paranızı boşa harcamanıza sebep olur. Reklamlarınız gösterilmez, veya alakasız aramalarda ve alakasız bölgelerde görünür, dönüşüm alamazsınız.
Merich olarak, Google reklam yönetimi konusunda yılların deneyimine sahibiz ve müşterilerimizin reklamlardan maksimum verimi almasını sağlıyoruz. İşletmenizin ihtiyaçlarına özel reklam stratejileri geliştiriyor, bütçenizi en etkin şekilde kullanıyoruz.